Lite kul nonsens.....

Jahaja.... Denna nonsenslista hittade jag inne hos Ann...
Tycker det är lite kul med listor så håll till godo =)


Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? 17.53
2. Namn? A.....
3. Vart bor du? Hemlis
4. Hur många barn vill du ha? De tre jag har räcker ;)
5. Vill du gifta dig? Nope....
6. Har du ätit sushi? Nej
7. Favoritglass? Vanlij med krossad choklad!
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet?  Inga just nu...

9. Humör? Ganska bra....


Fyra grejjor.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nepps... Men tagen av dem
2. Har du en hund? Nix
3. Sover du helst själv eller med någon? Just nu själv...
4. Tror du på spöken? Jo det gör jag...

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Nej, aldrig i livet...
2. Skulle du vilja väga mer? nähä =O
3. Skulle du vilja ha sex nu? Kanske det ....
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Kunde ju vara lite kul....

KAN:
1. Kan du röra på öronen? Ja de rör sig när jag tuggar =)
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej...
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Japp....
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Det kan de
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Lätt ;)
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Utan alkohol i alla fall...
7. Kan dina vänner lita på dig? Japp....
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nähä... Hade ändå inte synts =)
9. Kan du suga? Hmmm.... ;) Hehe....

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Nja...

HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?  Har jag säkert....
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Tror det.....
3. Har du syskon? 4 stycken

4. Har du någonsin haft sex med någon? Hehe... med tre barn vore det märkligt annars...
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Vet ej
6. Har du varit full den här månaden? Nope
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nähä....
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nä...
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja, någon gång har jag....=)
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Kanske inte exakt tre år, men äldre =)
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Inte exakt fyra år äldre nej....
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Inte vad jag minns....
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Hehe... Inte samtidigt i alla fall
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nope!!!

Gör gärna denna... Men säg till mig då så jag får läsa =)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul lista! Roligt att få veta mer om dig.

Postat av: soffies

roligt att få veta mer om dej!

ha en go kväll

2009-01-25 @ 20:01:30
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback