Minsann....

Jodå... Alla kom iväg som de skulle även idag. Men det kändes allt lite besvärligare..... Det var ett tag sen jag kände mig såhär som jag gör idag... Som sagt så är jag seg i huvudet men jag har också ont i armarna och benen...Tröttont. Men det är väl för att vi haft lov.....Jag har ju inte behövt stiga upp så pass tidigt. Så nu gör jag som LillaViola säger...."Tar mig en titt på insidan av ögonlocken" ;) hehehe......




Förresten så är jag jäkligt föbannad.... Fanskaps jävla rökning. Jag kan tydligen svälta mig och promenera tills helvetet fryser till is..... Jag ökar ju ändå i vikt.... Fan, fan, fan.... Jag verkligen hatar det. Nej, jag ska inte röka igen men jag blir ändå så jäkla förbannad.....


Kommentarer
Postat av: Nettan

Sov gott !

Postat av: ejmis

Du får inte sluta äta min vän då ställer kroppen in sig på svält och spar allt du stoppar i munnen.

Var rädd om dig! Kram!

2009-01-09 @ 09:56:03
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är sååååå himla duktig gumman..kämpa på..snart åker kilona av..kroppen kanske behöver justera sig lite? Du har rökt många år vad jag förstår..så då tar det väl ett tag innan den är åter som förr ;)

Ha det gött idag & hoppas du får en kanon heg tjejen..

2009-01-09 @ 10:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback