Okej då...

Lite bättre känns det allt nu. Det är konstigt att det alltid är framåt eftermiddagen och kvällen som jag tycker det känns lättare. Och nog har jag vissa glädjeämnen i mitt liv självklart.... Det är bara så att emellanåt ser jag dem inte eller så måste jag vänta lite och då är det tråkigt. I alla fall så har jag fått tummarna ur häcken ;) Har röjt undan en hel del i köket och diskat undan en maskin... Slängt en massa gamla tidningar och papper som låg och skräpade med.... Nu ska jag ner och handla sen ska jag röja undan lite i hallen och vardagsrummet också. Lite hjälpligt så där...hehe.


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Låter som du varit en duktig "hemmafru"....visst känns det skönt när man fått bort lite...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback