På tal om änglar...

De flesta i min omgivning vet att jag älskar änglar och att jag samlar på dem. Dottern är så söt att hon gör egna illustrationer. För lite mer än två år sedan fick jag en verkligt fin gåva av min stora son. Han var iväg i Danmark över dagen och kom hem med en "Worry angel box". En liten fin låda med en glasängel i. Inuti finns också en lapp där det står: 
The Angel in this box Is the guardian of your heart.
Give her your worries and your fears,
So hope and peace can start,
Keep this box nearby you ,
And know how much she cares ,
For when you need love and joy ,
Your angel will be there.  



Det var så fint tänkt av sonen... Han vet att jag ständigt oroar mig och han vet att jag gillar änglar. Det kan man väl kalla för kärleksförklaring =) Ängeln står alltid vid min säng.....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men hallå.

Hur söta barn har inte du då ?!

Jättesött !

Postat av: Anna

Jag samlar oxå på änglar ;-D

och dom flesta har jag fått av mina barn i julklapp och födelsedagspresenter,

ska lägga ut en bild i morgon på samlingen ;-)



Kram och godnatt

2009-01-22 @ 23:08:12
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Ulla

Samma ängel har jag,,,,fått av sonen,,,,såg det också som en kärleksförklaring...

Älskar Änglar,,,,

2009-01-24 @ 12:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback