Seg, segare, segast....

Japp... Som rubriken säger känner jag mig oerhört seg idag.... Det är som att jag skulle kunna somna om jag lutade huvudet mot något. Denna trötthet gör också att röksuget idag inte är av denna värld. Men jag har varit riktigt skitduktig idag =). Hade lagt några cigg här på jobb som en liten försäkring om ifall att jag ville röka.....I morse bröt jag dem i små, små delar och kastade... Gissa om jag ångrade mig sen ;) Men nej...egentligen ångrar jag det ju inte......Känner mig stark som klarade det. Jobbigt är det också att jag är uppsvullen idag...Känns i hela kroppen. Fingrarna är som korvar och påsarna under ögonen är inte av denna värld..... Ändå dricker jag massor av vattendrivande kaffe och jag har druckit flera glas vatten... Det är skitjobbigt att vara så svullen.... Känner mig ju fet och kan knappt röra mig.... Nåväl, hoppas jag är mindre svullen i morgon.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Vad du är duktig som kastade bort cigaretterna...

Kram

Postat av: Åsa.S

Guuud, vad duktig du är!! =D

2009-01-07 @ 14:39:35
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: ejmis

Hoppas jag har lika bra karaktär som du nu när jag börjar "det nya livet". Du är såååååå duktig!!!

2009-01-07 @ 15:38:43
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har varit "borta" från bloggarna några dagar..men du är skitduktig som låter bli!! Stor kram till dig!

P.s Nån sa till mig att Rosenrot va bra att ta när man slutar röka-det höjer mentaltrötthet (??)

2009-01-07 @ 16:00:06
Postat av: Vaniljis

Duktig du är! Heja dig!! Jag slutade för 4,5 år sedan och man blir svullen ett tag men det går över!! Håller tummar!!

2009-01-07 @ 17:34:30
URL: http://vaniljis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback