Sova och äta...


En sådan dag igen tydligen.... Har tillbringat förmiddagen i soffan med att sova och emellanåt prata i telefon. Är verkligen superseg idag igen och känner mig oerhört svullen i kroppen. Har också ont i lederna och musklerna. Framförallt armarna känns alldeles utarbetade. Knepigt...... Det känns just nu som om jag helt enkelt får acceptera att jag mår så här idag.... Gillar egentligen inte det men det kvittar ju vad jag gör så är jag ändå bara seg. Lite senare ska jag dock ge mig ut en sväng till solarieholmarna.... Måste fylla på med färg =). Nu har jag precis petat i mig lite fryukost och ska minsann lägga mig en stund till innan jag orkar sätta fräs.....

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hoppas att du inte känner dig alltför sliten då och att du mår bättre av att få sova lite...

Kram

Postat av: Nettan

Det kändes som om jag läste om mig själv för du verkar må precis som jag och har gjort likadant som mig idag - soffan och ryggläge.

Men måste väl göra någon nytta idag kanske.

Men här blir det inge solarieöarna.



kramiz

2009-01-20 @ 12:57:04
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Anna

Vissa dagar har man bara lust att gräva ner sig :(

Ta det lugnt..du brukar ju jobba för 2 annars ..kramelikram.....

2009-01-20 @ 13:08:13
Postat av: Görel

Åh det låter skönt. Är avundsjuk på dig som kan sova utan att ha en tvååring som river hela huset!

Ha det så skönt på solarieholmarna!

Kram

2009-01-20 @ 14:33:50
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback