Tjohoppla....


Jag chockar min kropp...... Har varit ute och promenerat i kväll med. En och en halv timme blev det denna gången =) Var visserligen tvungen att köpa kaffe också men affären är bara tre minuter iväg så det var ju inte därför jag gick så långt ;) hehe.... Men jag måste göra något då jag är röksugen och deppig....... Känns bra. Men nu har jag så klart suttit och vräkt i mig godis och känner mig fet.... Förhoppningsvis en övergående känsla. Tror faktiskt att jag snart ska dra mig undan för att sova..... Känner mig trött och något uttråkad.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Va duktig du är som promenerar flera gånger om dagen, det är väl bäst att säga godnatt då om du snart ska lägga dig...

Kram

Postat av: Görel

Tack för din kommentar, känns skönt med någon som förstår! Sjöbofolket är så inskränkta här, dom pratar som om det var JAG som styrde in i den där lastbilen...

Han kunde likaväl gjort det när vi satt i bilen allihopa men då hade det varit ett annat ljud i skällan...

Kram o godnatt

2009-01-04 @ 01:28:35
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon min vän!

2009-01-04 @ 07:22:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback