Typiskt jag...

Sitter här och känner mig rastlös...... Och det av en ganska dum anledning. Jag inbillar mig att jag måste klippa lite mer på håret.... jämför med bilder från förra gången och tycker det ser kortare ut då. Så jag är rastlös för att jag ju måste in till frissan i morgon och fixa det. Sånt kan jag bli knäpp på =/
Annars har jag inte gjort mycket i kväll...
Pratat lite i telefon, skrubbat ansiktet och haft ansiktsmask.... Krämat in fejset med, så nu är jag jättemjuk =) Nu har jag tråkigt.....Ska nog snart lägga mig. Förresten är detta min lyxvecka ;) Nu är jag ledig fram till fredag..... Gött.


Kommentarer
Postat av: Nettan

En lite hälig spa-kväll ! Va mysigt !



Skönt att vara ledig till på fredag.

Får du passa på att göra allt om du inte hinner ivanliga fall.



kramiz

Postat av: LillaNisse

Har du skött om dig själv idag, det låter ju mysigt...

Kram

2009-01-19 @ 23:15:56
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback