Det känns....

Ja, nu börjar två nätters sömnlöshet kännas.... Jag är alldeles knäckt till kropp och själ ;) Nästan i alla fall....
Undrar hur många nätter jag skulle klara att vara sömnlös innan jag kraschade. Hade varit kul att veta bara.... Jag har ju faktiskt sovit men bara några få timmar. Förr hade jag aldrig problem att sova så det är lite ovant.... Kanske jag vänjer mig.
 Idag har det varit en lång dag på jobb med massor av frisk luft och promenerande så det har gjort sitt till att jag är dödens trött nu. Men jag får allt sitta uppe en stund till. Jobb é jobb ;)
 
Förresten har jag idag varit rökfri i 30 veckor...
Är jag bäst eller är jag bäst =) Haha

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Ja, givetvis är du bäst, är väl bara att sikta på 22 veckor till då är det ju 1 år du varit rökfri....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback