En sväng...

... på byn bidde det =) Har varit iväg och inhandlat kalsonger och strumpor till grabbarna bus.... Fy bubblan vad det kostar. Beställde klipptid till yngstingen också för det är behövligt nu =) Sen den sedvanliga svängen in om livsmedelsbutiken för matinköp. Så jag rör mig ute bland folk fast det är lite jobbigt ;) Tur det är sol så solbrillorna sitter säkert på näsroten ;) hehehe.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Kanske meditera eller nåt. Nej, jag kan inte det men jag kan ju försöka hitta min självkänsla någonstans =) Eller röja grabbarnas rum eftersom de kommer hem tidigare än beräknat och jag inte blivit färdig där=/ Jaja... Något lär jag väl göra och först av allt vankas det nykokt kaffe...Mmmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback