Ett tag sen...

Ja, det var lite sen jag tog mina dagliga små promenader och det känns nu... Visserligen var det ju en massa med flytten och på semestern promenerade jag lite men denna entimmespromenad känns i benen och jag blev sömnig..... Nu är det visserligen jättevarmt också så det spelar kanske in... Vad vet jag? Jag känner i alla fall att jag måste ta tag i det igen och gå åtminstone en timme raskt varje dag. Får väl se hur det blir med det.....

Var in om ICA på vägen hem och fixade lite mat... Blir grillad kyckling, keso och sallad med honungsmelon i.... Ska bli gott. Lite trist bara att sitta själv och äta men sånt är livet ibland...... Har en bra tidning jag kan läsa om inte annat =)

Lite senare när jag svalnat av lite ska jag ner i kärringgrillen... Gillar inte att ligga timmavis i solen och pressa... Föredrar en halv timme i grillen =) Och nu behövs det verkligen... Var ju brunare i vintras än jag är nu... Vit som ett kalkbrott ;) Haha...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha !

Här är det fler som ser ut som en halvdann albyl.

Får hoppas att man kan få lite gris-skär färg imorgon när man ska hålla på lite i trädgården.

Ha ha !



kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback