Hallihallå...

Lång dag på väg mot sitt slut.... Sov inget vidare i natt heller. Kanske mellan fyra och åtta sov jag ordentligt..... Jäkla tonåringar =(. Nåväl...Dagen idag har gått i ett tycker jag. Började med telefonsamtal och sen tantgrillen en sväng.... Hem och in i duschen innan mamma kom på besök. Suttit och surrat ett tag med henne och hennes gubbe. Sen stack de hem och jag satte slingor i yngstasonens hår och har nu handlat innan det är dags att skölja ur håret på honom.... Sen när det är gjort kilar denna damen till jobb.

Håll tummarna för att sönerna sköter sig inatt då jag är på jobb. Tjingeling.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller både tummar och tår ;)

Jag är en dålig bloggvän just nu-eller sista tiden rättare sagt...men du vet ju hur det är,det går i vågor..ibland orkar man inte eller hinner inte..

men jag har inte på nåt sätt övergett dig :)

kramarimassor

Postat av: LillaNisse

Hoppas att han hade gjort rätt för att du skulle fixa håret på honom, det går säkert bra inatt ska du se...

Kram

2009-07-28 @ 18:19:45
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback