Hualigen...

Nu är jag trött så det snurrar.... Fick ju lite dåligt med sömn natten som gick. Hoppas jag kan sova i natt i alla fall då det vankas jobbdygn i morgon. Det verkar i alla fall bli lugnt här hemmavid i natt då lillkillen redan somnat av utmattning efter en sömnlös natt och stora grabben sitter och spelar vid datorn. Hoppas bara de inte behöver gå på toa.... Jag vaknar då de tar i handtaget. Fasiken vad jag blivit lättväckt sen jag slutade röka. Märkligt fenomen egentligen =/ Jag som alltid kunnat sova överallt och i värsta åskvädret utan att vakna..... Jaja.

Ska lägga mig i sängen och läsa lite och vänta på att vännen ringer mig för ett godnattsamtal =) Kan inte vara utan det ju....

Sov gott sötnötter ;)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Du ser ju ut att ligga skönt i alla fall men det är ju ingen som håller om dig....

Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback