I´ts friday...

Örk, vilken natt.... Jag ville vara en sån där cool morsa som lät ungdomarna sova över här. Två vänner till yngstasonen kom med hem igår kväll och det tyckte jag var okej. Men med facit i hand så är jag inte så där cool.

Problemet är väl egentligen inte ungdomarna för de har verkligen ansträngt sig för att vara tysta. Problemet är ju snarare att det är så litet här och jag är så ljudkänslig. Bara de tog i handtaget till toadörren så vaknade jag. I omgångar har jag haft öronproppar i öronen men p.g.a. att en gnällkärring bor under oss har jag inte kunnat koppla av riktigt ändå. Denna kärring har gnällt på oss sen innan vi flyttade in fast hon inte känner oss. Har sen fått höra att hon tycker vi går tungt... Hur fan man nu gör det. Hur som haver så gör det mig nervös för jag har alltid varit mån om att inte störa...

Således är jag skittrött nu och jag är ingen supercool morsa heller..... Jag är bara jag ;)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det är väl inget fel att bara vara jag, men sova kan man ju göra nån annan gång....

Kram

Postat av: ejmis

Bodde ovanpå en sådan gnällig dam för många år sedan, det var INTE kul...=/

2009-07-25 @ 00:38:25
Postat av: Camilliondollar Baby

Trist med gnälliga grannar. Är så glad att jag har flyttat, för det flyttade in riktigt gnälliga grannar i mitt gamla hus, precis innan jag flyttade. Nu har jag helt underbara grannar.



Hoppas det blir bättre! Folk måste ju förstå, att bor man i ett flerfamiljshus, så får man räkna med lite ljud.



Kram

2009-07-25 @ 22:41:02
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback