Jobbedag...

Jobbar dygn och sitter nu här vid datorn en lugn stund. Idag har vi haft ett herrans regnväder men vi tog oss ändå ut en tur mot österlen... Gick en sväng på Brösarps backar och sen en sväng i Kivik.... Det är så vackert där. Vi hade tur som slapp regnet då.

Nu sitter jag här som sagt och har nyss reggat mig på Facebook... Ja, jag är seeen men jag tycker det verkar knepigt och gör det mest för skojs skull. Men jag avslöjar ju inte vem jag är så ni är inte många som hittar mig ;)

Hoppas ni har en bra lördag förresten....Puss

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hallå <3

Jag tror att jag hittade dig ;))

Kram

Postat av: Åsa

Ja, hittade jag rätt så får du gärna acceptera mig...

2009-07-19 @ 17:25:48
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Anna

Jasså du har kapitulerat? Jag lär väl oxå få göra det snart-folk är på mig hela tiden..

Må gott gumman kram

2009-07-19 @ 23:45:08
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okey, du finns på Facebook, kanske måste kolla upp det då...

Kram

2009-07-20 @ 14:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback