Idag....

Oron är tillbaka i magen.... Gråter utan anledning stup i kvarten. Fasiken vad jag tycker det är jobbigt.... Kanske PMS???Jag har i alla fall gjort lite nytta idag. Eller ja, det beror ju på hur man väljer att se på det ;) Har i alla fall duschat och ansat benen och det är en jättebedrift för mig..... Älskar ju inte direkt duschen om man säger så. Bara ibland ;). Har varit ner och handlat med... Ska kanske färga håret idag... Svart köpte jag. Får väl se om orken infinner sig.....

Ska dricka upp mitt kaffe nu sen ska jag ta en promenad..... För att skingra tankarna lite och för att få lite motion. Kan bannemej behövas.... Sväller ju snart ut över alla bredder ;)

Annars då.... Ja, dottern har åkt till Bulgarien idag och grabbarna bus ska hem för en vecka hos pappa. Så nu blir jag ensam..... Fast jag har tre dygnspass på jobb framför mig närmasta veckan så jag har att göra.

Nä... Promenad var det ju =) Tjingeling.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback