Tönt....


Nu känns det som att min sociala fobi går över alla gränser..... Känns som jag inte orkar med folk just nu. Är rädd bara för att visa mig i fönstret emellanåt. Känner paniken växa vid tanken på att visa mig utomhus.

Vet ni hur jobbigt det är när man inget hellre vill än ha vänner men inte klarar av det? Fy fasiken vad jag vill ha någon som tycker om mig..... Som säger att jag duger som jag är ( jag har min älskade vän tack och lov) Men jag skärmar mig ju från alla som finns.... Jag gör ju själv så ingen vill vara med mig. Men jag fattar inte hur jag ska få bort min sociala fobi, eller social inkompetens kanske är ett sannare uttryck..... Jag försöker ju men klarar inte det.

Kalla mig tönt eller kalla mig negativ. Ni kan kalla mig vad ni vill men det är likförbannat jobbigt.... Och än jobbigare blir det när jag får kritik. Men jag måste få ha bloggen till min personliga klagomur. Skit i att läsa om ni inte tål det.

Hur vänder jag tillbaka mitt liv och blir den A jag var förr???

Kommentarer
Postat av: ejmis

Svårt att ge råd...jag tror att du själv kanske vet vad du behöver göra...hoppas det ordnar sig...KRAM!!!

Postat av: Anonym

Älskar dig

2009-07-21 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback