Förutfattade meningar...

Jag är så grymt trött på att det finns förutfattade meningar och att man döms efter vad andra säger...... Varför är det så att en väldigt trevlig man inte kan slå på sin fru??? Varför är det så att en kvinna som går från en trevlig, social man måste vara dum.. Hur kan hon lämna en sådan bra man??? Varför frågar ingen sig varför en kvinna som en gång var väldigt social nu är tråkig och tillbakadragen??? Ingen som kanske kan se ett samband med en väääldigt trevlig man och en himla tråkig kvinna??? Nä, mannen måste ju vara ett helgon som står ut med den där tysta tråkiga kvinnan......

Varför är det så att en man kan strunta i sina barn under ett äktenskap men så fort kvinnan vill skiljas så ska han minsann också ha barnen boende hos sig... Ingen som frågar sig om han kanske bara missunnar kvinnan (och barnen) några korvören....... Varför kan han lämna över allt ansvar under ett äktenskap på sin fru och sen efteråt skylla på enbart henne om något blir fel.... Är det inte lika mycket mannens fel som inte ville ha något ansvar???? Varför kan mannen vara otrogen i sitt äktenskap och sen säga att det inte räknas när kvinnan vill skiljas???? Är han så jävla förträfflig att han får göra exakt som han vill????

Varför tror folk att han är så jävla bra?????

Själv tror jag på KARMA.....


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Anar vad du menar med ditt inlägg och jag vill inte skriva nåt som kan ligga dig till last, men jag förstår vem du syftar på och vem som avses....

Undrar om du får nån reaktion av de som borde bry sig....

Jag är i alla fall på din sida det vet du...

Älskar ju dig.

Många pussar och kramar min hjärtevän

2009-06-05 @ 17:36:32
Postat av: LillaNisse

Karma ja, jag tror på det och om det inte finns så hoppas jag på det...

Kram

Postat av: Helena

What you give is what you get back.

Håller med dig helt och hållet!

2009-06-09 @ 11:58:07
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback