Frukost....

Eller vad man nu kan kalla det för... Har alltså precis lyckats få i mig dagens första mål. Blev keso med banan och russin. Har helt enkelt inte riktigt känt för att äta innan. Känner mig mest bara irriterad på en viss gnällig människa. Fy för bittra människor som inte kan gå vidare.....

Nåväl, det är tisdag och jag har en hel del att fixa med. Måste planera för grabbarna bus och att allt stämmer här hemma innan jag åker iväg i morgon. Sen måste jag röja lite och packa och en hel del mer.

Men nu har jag i alla fall fått något i magen och ska snart ha kaffe med.... Sen är det full fräs ;)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det var väl inte en dålig frukost, det låter ju gott...

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback