Ledsen fredag...


Känns inget vidare just nu..... Dagen idag har varit känslomässigt jobbig och nu känner jag mig bara ensam. Jätteensam =(
Inga barn hemma och ingen att vara med...... Har precis pratat med min mamma och det framkallade en massa tårar för vi pratade om jobbiga saker..... Men jag har skrattat lite också med henne.... Lite kul i sorgen får man ju ha.
Jag jobbar jättemycket med att jag ska må bra och att mina barn ska må bra men hela tiden kommer det bakslag..... Jag vet att i slutändan fixar jag det.... Det är bara jobbigt när man är mitt uppe i det.

Nu ska jag ha lite glass och läsa min bok om att ta sig ur depression ;)
Puss på er.....



Jag åt förresten bruna bönor idag =) Gott.....


Kommentarer
Postat av: LilllaNisse

Hoppas att det känns bättre nu då.....

Bruna bönor, gott....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback