Liten stund...

Sitter på jobb nu och har en pyttestund över nu.... Behöver skriva av mig känner jag. Vill väl mest bara gråta .... Så slutkörd jag är. Satt nyss rakt upp och ner och kände hur jag var på väg att somna... Det gäller bannemej att inte känna efter för då rasar jag...... Jag är flyttad nu i alla fall men har 180 kvm att städa till onsdag samtidigt som jag ska jobba. Idag har jag städat nästan hela köket men hallååååå.... Hur fan ska jag hinna resten då??? Ska tillbaka efter jobb och städa vidare.... Får väl ge grabbarna bus pengar så de kan fixa mat själv för jag hinner inte. Dottern kommer och hjälper mig lite i alla fall och det känns ju bra =) Känner så stor sorg också just nu för jag har nyss ringt och beställt avlivning på gammelkatten =( Trodde inte jag skulle reagera som jag gjorde men åh vad jag mest bara vill gråta.... Har ju ändå haft honom i 14 år. Men han har tacklat av i det sista...... Ni anar inte som jag längtar efter min semester.... På lördag reser jag från skiten.... Ska bara lata mig då.... Om jag lever så länge ;)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tråkigt att höra om kissen och att du får jobba och slita så hårt...STYRKEKRAM!!!

Postat av: Karin

Skönt att flytta men hujedamej va jobbigt de e:( Ha de trevligt på semestern, de kan du behöva nu:) Kramis

2009-06-29 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback