Slut i rutan...


Fy fan vad jag är trött.... Idag har jag städat, packat och storgråtit om vartannat =(. Det är superstressande att ha pressen på mig att vara utflyttad till onsdag så det har gjort att jag flera gånger idag har satt mig ner och bara storgråtit... Skitjobbigt. Jag får ju ingen reda i allt... Till råga på allt hade jag så klart tvättid idag.... Just nu har jag inga krafter alls kvar i armar och ben men jag känner ändå att jag måste fortsätta lite till.... Har just stärkt mig med geléhallon och choklad ;)

Ha bästa fredagskvällen..... Och förresten, i morgon är det 6 månader ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Förstår din press.

Få ner allt till på onsdag ! Oj !

Hoppas att allt fixar sig och att du känner dig piggare imorgon.



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback