Ännu duktigare...



Ja, nu har det alldeles slagit slint i skallen på mig..... Inte nog med att jag både tvättat och städat idag för nu har jag även "storhandlat". Jupp..... Nu har vi fyllt hyllorna här hemma och jag tror maten ska räcka till nästa gång pengar flyter in =). Nu känner jag att jag förtjänat att sitta i lugn och ro lite.... Men jag måste erkänna att det faktiskt känns bra i kroppen att ha jobbat lite =).
Det enda jag skulle kunna önska nu är väl lite sällskap..... Känner mig lite ensam till och från. Även fast jag trivs med ensamheten så kan jag också sakna ibland....... Jaja, jag har ju söta grabbarna bus i alla fall =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Jaså, flyter dina pengar in, får du dem med flaskpost eller?

Du behöver ju inte känna dig ensam, vi finns ju här för dig....

Jag förstår hur du känner, jag lever ju ensam och tycker om att vara ensam men ibland saknar man ju sällskap ändå....

kram

Postat av: Lotta

Här ekar det i både kyl och skafferi jag har blivit fruktansvärt dålig på att storhandla, det var annat när barnen bodde hemma då behövde det absolut finnas.

Kram

2009-03-05 @ 22:14:11
URL: http://lottsfi.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! vilka UNDERBARA fönster du har i din lägenhet!

2009-03-06 @ 06:59:09
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback