Begriper inte...

Jag fattar inte vad det är för fel på mig....... Jag är trött på att känna så här i alla fall. Vill vara normal.
Jag får ingen riktig reda i vad jag själv vill just nu och ni anar inte vad jobbigt det är. Det började med att jag kände mig hungrig men inte tyckte jag behövde äta.... Försökte verkligen låta bli men tog ett par Mariekex. Sen skulle jag såklart tvunget ha en hel bunke kex till och med smör på...... Jomenvisst, smartass...... Sen kände jag mig röksugen eller i alla fall en känsla av röksug.... Tänk att kunna röka bort hungern som jag alltid gjort tidigare. Men nej.... Inte det. Sen blev jag ju så dödens trött att det kändes rent obehagligt i kroppen så jag la mig i soffan.... men hallå!!! Snacka klarvaken men dödstrött...... Det är alltså stört omöjligt att somna. Nu blev jag istället ledsen och så känner jag mig så ensam.....  Jag vill inte känna så här varje dag...... Varför så ledsen? Äsch....skit.


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Röka bort hungern, tror inte att du är så dum att du ens kan tänka dig att börja om...

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback