Dinner is served....

Blev pytt i panna med stekt ägg till kvällsmat och det var jättegott. Men jag tror min mage blev lite sur för ajajaj, vad ont jag har nu.... Kanske svalde jag tio liter luft tillsammans med pytten? Tror jag får lägga mig raklång i soffan och kanske prutta lite....*fniss*

Hur som haver så var det en trevlig matstund med grabbarna bus.... Vi har fått så himla mysiga middagar sista tiden. Vi pratar och är trevliga med varandra. Jag tycker det är jätteskönt =) Jag tror faktiskt att jag sakta men säkert håller på att få fason på mina grabbar... Lite i taget så är vi snart där. Tar bara lite tid med morgnar och kvällar men skam den som ger sig ;)

Nä soffan och ryggläge var det ju =) Puss på er sötnosar....


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Nu blev ju jag sugen på pytt i panna, frestare...

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback