Fuldag igen....

Känner mig så jäkla ful.... Trött jag blir på att känna så =/. Kanske ska jag ändå ta mig råd att klippa mig för jag står inte ut med min spegelbild just nu.... Eller kanske plocka fram maskinen? Fast jag är ju en fegis och är rädd att det blir fult..... Dessutom är klippmaskinen skitdålig. Äsch..... Jag bara gnäller. Men visst är det trist med "fuldagar"? Nu tycker jag att jag haft det hur länge som helst och vill känna mig snygg igen......

Snart dags att jobba..... Börjar lite senare, för kollegan och jag delar på tiden idag. Finns inte tillräckligt att göra för två....
Tjo vilket livat inlägg detta blev ;)



14.45
Nu har jag satt klippmaskinen på laddning........
Få se om jag vågar ikväll då =/

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hoppas på bildbevis senare i så fall...

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback