Inte bara lat....


Om jag kör på och låter bli att känna efter så märker jag inte att jag är yr =) Nu när jag satt mig ner så känner jag det igen..... Jaja.
Jag la mig i alla fall i sängen för att vila innan men så ringde telefonen och det var trevligt med en pratstund som muntrar upp... Sen kunde jag inte ligga och dra mig mer utan jag stack ner i solariet en stund och sen hem i duschen... Har rakat mig och duschat och smort in mig så nu är jag brun och len..... Känner mig snygg faktiskt =) Inte en helt oangenäm känsla... Hehe.
Nu är det så klart kaffedax igen och en stund att titta genom bloggar innan jobbet kallar..... Tjing =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst e det skönt när det ringer nån trevlig människa och man får glömma allt en stund....



Kram på dig

Postat av: LillaNisse

Hoppas att din dusch var varm och skön...

Kram

2009-03-02 @ 20:16:45
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback