Ja just ja...

Hehe... Jag kom på att jag ju kan blogga på arbetstid utan att någon kan upptäcka det =) Det var ju en fördel med lösenord..... Annars är det väl ingen större hit.
Här är förbenat lugnt och tråkigt i alla fall och jag är jäkla röksugen och äter mest bara hela tiden... Snacka om att jag blir sur på mig själv..... Fan, fan, fan.... Vill ju inte öka på vikten mer nu =/ Är redan uppe i 65 kilo och hualigen vad läskigt om det ökar mer =( Det vill jag inte.... Får försöka svälta ett par dagar nu så jag kommer in i gamla gängor igen. Nä... Nu måste jag servera mellis här. Verkar som jag får sluta redan vid 17 tiden idag.......

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Några kilo mer eller mindre spelar väl ingen större roll, eller...

Härligt att kunna gå hem lite tidigare...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback