Jupp, jupp....

Nu har jag och stora sonen varit upp och grattat dottern..... Stannade bara en stund och under den stunden var det mest att jag stod i köket och pratade med "maken".... Ja vi är ju fortfarande gifta =/. Det känns bättre nu och vi pratar normalt utan tjafs och bråk......

Jag håller på att klättra på väggarna idag...... Knäpp i huvudet blir jag ;) Därför gick jag ju ut innan idag och därför ägnar jag ännu en kväll åt mitt utseende....hehe. Ja, ansiktsrengöring och mask.... Ögonbrynsplock blev det visst med =). Något måste jag ju ha att göra....... Måtte denna vecka gå snabbt för det är väntan som gör mig knäpp......

Nåväl..... Måndag i morgon =)


Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Bara några dagar kvar nu då!:))

Postat av: Lillaviola

God morgon!

Tittar in och säger hej,jag har ju varit här förut men inte lämnat ngt avtryck. Ska skärpa mig!



Hoppas din vecka går fort,för jag önskar att min ska göra detsamma.



Kramar på dig!

2009-03-09 @ 07:08:12
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Undrar vad det är du väntar på?

2009-03-10 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback