Kafferast....


Nu har jag faktiskt varit ute =) Kors i taket eller något....... Jag skulle egentligen vandra till City Gross som är en bit utanför byn för att se om det finns resväskor men jag orkade inte gå dit idag och väskorna lär ju inte försvinna, så jag gick en kortare sväng till Lidl..... Men det blev ändå en timmes promenad och jag fick tag i nya trosor och skohorn =) Sen var jag och solade en sväng och sen konsum och handla kaffe. Nu är jag hemma och kan sitta ner en stund med mitt kaffe och nya Må Bra..... Sen ska jag sätta slingor i lillkillens hår och sen ny färg i mitt hår...... Får se om jag orkar raka mig idag också.
Vet ni? Jag är inte säker men nästan..... Jag börjar känna glädje igen =) Jäkla skitspiral om det nu är den som gjort det..... Enda smolket i bägaren idag är att jag yrslar som satan.... Men det är väl för att kroppen inte fått något nikotin alls sedan i fredags.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Skönt att höra att du känner dig piggare =)

Postat av: LillaNisse

Det var väl skönt med en promenad eller hur? Du verkar ha en fulltecknad dag/kväll...

Kram

2009-03-01 @ 16:52:55
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback