Kväll...


Nu har jag varit iväg på ett möte.... Det drog ut lite på tiden men det var mycket viktiga saker som diskuterades. Men mitt i allt när jag satt där så kände jag att jag blev alldeles darrig =O. Sen kände jag mig ganska svimfärdig också. Men ett glas vatten dämpade det värsta.... Kom på att jag bara ätit två nutrilett idag och några kex och knappt druckit annat än kaffe så det var inte konstigt kanske..... Nu har jag stoppat i mig två mackor med mjukost för jag orkar inte fixa riktig mat. Nu ska jag ha kaffe =)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det är ju viktigt att äta riktigt, det vet du väl, du kan ju inte bara leva på kaffe...

Kram

Postat av: Åsa.S

Med en sån diet skulle jag också bli darrig och matt... var rädd om dej!

2009-03-18 @ 22:17:53
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback