Ljuvligt....

....väder är det ute och jag som måste stanna inne. Tydligen ska det snöa i eftermiddag här så jag skulle ju vilja passa på att vara ute nu men det får vara. Var precis ner i solariet en sväng och det är vår i luften..... Än så länge ;)

I alla fall så var meningen med detta inlägget att berätta om mina naglar =). Jag målade dem i går med genomskinligt lack för jag blev trött på att ha färg på dem. Nu när jag låg i solariet så var naglarna alldeles blå =O. Hahaha.... Lysande ljusblåa var de...... Måste vara något i lacket som reagerar på uv-ljus. Häftigt var det i alla fall..... Då vet man det om man mot all förmodan ska på disco någon gång ;) Där är ju ofta sådant ljus.......


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej igen min vän



Har du möjlighet idag att hjälpa mig med min blogg?



Kram Smoggen

Postat av: Anna

Jag är en dålig bloggvän sista tiden..orken har inte funnits där för besöken :( men jag kommer igen..kram från mig..

2009-03-12 @ 13:16:23
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback