Måndag morgon...

Ny vecka igen och det tycker jag är bra för det är denna veckan jag vill att det ska vara.... Eller ja, fredag rättare sagt. Men snart är vi ju där =) Än så länge är det bara måndag och jag ska jobba i eftermiddag...... Men innan dess ska jag försöka hinna med en stund i solen och sen ansa de lurviga ;) hehe....

Jag är nojig att min laptop håller på att krascha =O. Tror det är lampan i skärmen eller något som är på upphällningen... Annars är det något annat.... Jag får panik =(


Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch ja tänk om datorn går sönder, vilken panik !!!

Kram

Postat av: Anonym

Hur skulle det gå om din dator går sönder, hur skulle vi då kunna ha kontakt

2009-03-10 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback