Nu....

..... är bloggen öppen för var och en att besöka. Läskigt på min ära =/
Jag fick alltså skicka ett meddelande till Blogg.se för att det skulle fixa sig...... Strul, vad är det? Jooo.... Blogg.se ;)

Annars känner jag mig lite bättre än innan men inte mycket.... Fick lite tröst av ett telefonsamtal innan och det känns skönt. Tack för att du finns =). Annars har jag ägnat senaste timmen åt att sitta och lata mig och fixat med lite inför sommar och semester. Tidigt kanske men det gäller att vara ute i god tid med vissa saker.

Fan vad jag inte känner för att jobba idag. Jo, jag jobbar gärna kvällen och natten men jag känner mig alltid stressad av att börja 13.00. Innan dess ska jag hinna fixa ordning här hemma och se till att det finns mat till grabbarna bus och det känns just nu som mig övermäktigt att ens ta mig in i duschen..... Är så trött =(

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att dina inlägg "ploppar upp" i Bloglovin

igen =)

Postat av: Anna

Igår kom din lösenordsruta upp när jag va inne på en annan blogg ??? Måste ha vart en riktig soppa?

Fan att gå till jobbet när man absolut inte vill / orkar? :(

Kram och hoppas ditt arbetspass går fort ;)

2009-03-20 @ 10:48:20
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jasså det är där den är!

Såg att du besökt mina hemtrakter, vad tyckte du om vårt shopping-mecka? =)

2009-03-20 @ 10:50:31
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du finns för mig när jag behöver dig också

många pussar och kramar min hjärtevän

2009-03-20 @ 13:31:16
Postat av: Lillaviola

Öppet? Hoppas det känns bra för dig nu. Jag ska läsa vidare...hur du har det;-)

2009-03-21 @ 18:33:06
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback