Ny dag...


God morgon till en fredag...... Här är det idag jämngrått ute =/. Skitväder kallas visst det för. Jag är i alla fall ledig idag med och det är väl skönt får jag säga. Ska på nackmassage klockan tio och ni anar inte hur jäkla skönt det ska bli =)

Jag känner mig ganska nöjd hitintills med denna morgonen måste jag säga... Jag har varit uppe i ca. 15 minuter och redan har jag fått upp en lillkille.... Duktig han är idag =)... Nej, det där tar jag tillbaka. Det kvittar nog hur tidigt jag än väcker honom så blir han ändå inte klar i tid.

I övrigt har jag fortfarande denna förbenade huvudvärk =(.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Godmorgon så här på din lediga fredag, hoppas att massagen blir bra och att din huvudvärk blir bättre, vädret kanske också ordnar upp sig ska du se..

Kram

Postat av: Lotta

Skitväder här också. Låter jätteskönt med nackmassage.

Ha en bra ledig fredag Kram

2009-03-06 @ 10:17:45
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback