Redan hemma...

Jäsigt kvällsjobb jag har ;) Har schematid till nio men inget att göra så kollegan skickade hem mig fem..... Får väl ta igen det en helg sen. Fast det är chefens eget fel... Vi har påpekat att något måste göras men inget händer så vi utnyttjar givetvis situationen lite grann =). Fast vi har under sju år ställt upp för kommunen så till den milda grad att vi gott förtjänar lite lyx =)


Nåväl.... Jag äääälskar värmen och vårkänslorna =) Idag har vi haft + 5 grader och det är så jäkla skönt........ Kollegan som är fågelskådare sa att igår sjöng koltrasten tidigt på morgonen och det är tydligen ett vårtecken =) Jag är skitkass på vilka fåglar som låter hur men han sa att de är dem som sjunger finast =) I alla fall så har vi förbaskat skönt vårväder och jag blir sååå glad av det.......

Klicka på bilden för att höra koltrasten =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Vet inte om jag hört en koltrast tidigare men de kanske inte finns här hos mig...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback