Slö kväll.....

Huvudvärken vill verkligen inte ge med sig..... Men somna kan jag inte heller. Jag har slappat i soffan ett par timmar med ryggen mot TV:n. Gjorde ett försök att massera mig själv i nacken och det var välbehövligt men jag får så ont i handen och fingrarna. Tur jag har en ny tid inbokad på fredag.

Yngsta sonen sa innan att han ville att jag skulle somna i soffan så de kunde vara uppe hur länge de vill, men tji får de...... Stenkollmamman somnar inte ;)

Nu inväntar jag att de ska hoppa i säng så jag kan göra detsamma.... Kanske är det lite lättare att somna i sängen. Blä.... Det är ju över en timme till =/ Jag tror jag lägger mig i soffan igen.... Kanske finns det något på TV?



Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hörru, du, nu är det dags för dig att gå och lägga sig....

Kram

Postat av: Lillan

God morgon! Hoppas det känns bättre idag!

2009-03-05 @ 05:26:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback