Snart kväll....


Fy bubblan vad det ska bli gott med mat =) Idag blir det fläskkotletter och potatiskroketter med beasås här hemma.... Snacka lördagsmat ;)
Dagen har gått sin gilla gång och jag känner mig som en åttioåring i kroppen.... Men efter 1 april kan jag vila igen... Då ska lägenheterna vara färdigstädade =) I morgon väntar mig en heldag på jobb och det är det sista jag ser fram emot just nu. Jag är förbaskat trött och sömnig nu.
Det känns som det blir en tidig kväll i sängen......

Jag känner mig ensam...... Varför vill ingen vara vän med mig? Äsch... Jag vet att jag är tråkig.... Det är därför. Men en gång i tiden var jag ju kul.... Var blev den A av?


Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Ja,man har väl perioder i livet där vänskapen minskar. Ask me!

Med min standard så blir det bara vissa som stannar kver.

Vi får helt enkelt kämpa på. Snart blir vi sams med livet, eller hur? Och då kanske man orkar med vänner igen.



Kram

Postat av: Anonym

du har väl vänner, om inte annat flera bloggvänner och nån som älskar dig

många pussar och kramar min hjärtevän

2009-03-21 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback