Snart kväll...


Idag har jag beslutat mig för att köra med nikotinplåster ett tag till. Slutade ju för lite mer än en vecka sedan med dem men har inte mått så bra. Så idag har jag varit på apoteket för att köpa nya. Får se om det hjälper........ Bättre än att börja röka igen i alla fall =)

Jag har fått en jäkla varböld i munnen =(. Längst in har jag en dålig tand som jag försöker hålla efter bäst det går men nu mår den tyvärr inte så bra.... Kände det igår att tandköttet svullnade upp och i morse kunde jag trycka ut var från den... Jätteläskigt =/. Så nu är det flytande föda som gäller ett par dagar... Har inte precis råd att gå till tandläkaren nu så det blir att skölja i corsodyl och ta ibumetin så blir det säkert bra igen..... Jag ska försöka komma iväg till en tandläkare sen när jag har pengar och dra ut fanskapet för den är bara i vägen.... Vill absolut inte rotfylla =O Fy fan vad ont......
Blir förresten välling till kvällsmat för min del idag =) Det är gott......

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Välling är det inte det som bebisar äter....

Stackars dig....skickar en kram till dig...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback