Snart onsdag...

Jo, det är det ju.... Snart onsdag =) Tiden den går minsann vare sig man vill det eller inte.... Just nu vill jag att tiden ska springa......



Jaja... Än så länge är det ju tisdag i alla fall och här hemma råder just nu lugnet. Ska snart ha grabbarna bus i säng och då är det väl slut på friden..... hehe. Fast de har blivit förvånansvärt duktiga på att krypa i säng när jag säger åt dem.

Kvällen har jag ägnat åt att prata i telefon och däremellan har jag stoppat in ännu mer i matintaget.... Att jag bara kan äta så mycket och sen klaga på att jag känner mig fet =/ Självförvållat kallas det för..... Men jag har tillåtit mig själv att fortsätta frossa idag.... Har jag nu börjat fördärva dagen med frosseri så kan jag lika bra frossa med besked =)


I morgon ska jag ge mig ut på ännu en långpromenad..... Ska gå ut till City Gross som jag hade tänkt härom dagen. Jag vet inte om de har resväskor där men jag ska kika om de har det i alla fall.... Jag behöver nämligen en sådan. Får väl se...... Sen på eftermiddagen i morgon är det jobb igen med innebandy på schemat och tydligen ska lokaltidningen komma och ta foto så det gäller att hålla sig undan..... Haha.

Nu får jag sluta med allt detta nonsens..... Jag nattar bloggen och återkommer i morgon med nya friska tag =)

God natt mina söta vänner....
Sov gott och dröm sött
Puss.....



Lite nytt i andra bloggen med........=)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Sov så gott då min vän och dröm söta drömmar...

kram

Postat av: Lillan

God morgon!

2009-03-04 @ 05:25:53
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning honey...

Jopp...allt e bara bra, har bara inte haft lust...

Ha en fin dag!

Kram

2009-03-04 @ 06:26:08
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback