Snygg och glad..... Nåja =/

Jo.... lite snygg och glad känner jag mig ju idag men inte helt på topp.... Har varit iväg en sväng och kikat på ett par lägenheter som jag ska städa. Litet extraknäck jag har ;). Det ska nog gå som en dans och påbörjas på lördag eftermiddag......
Nu är jag hemma en sväng igen för jag tänkte mig en kopp kaffe... Sen ska jag till apoteket en sväng för att hämta medicinen. Med lite tur så behöver jag inte använda den för idag känns huvudvärken bättre......
Tror bestämt jag ska till tantgrillen idag med för nu är det mer än en vecka sen sist och jag vill verkligen underhålla färgen. Känner mig definitivt fräschare och snyggare med lite brunbränna =)

Hmmm... Kaffe var det ju =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Tantgrill, brukar du inte kalla det för Solarieholmarna?

Kram

Postat av: ejmis

Skönt att du känner dig piggare =)

2009-03-19 @ 19:55:32
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback