Solsken...


God morgon ute i landet.... Idag skulle jag vilja ligga kvar i min säng. Det är en sådan dag då jag helst av allt vill slippa allt. Blev tyvärr en del bråk här hemma igår med lillkillen så jag fick ett anfall av min hemska huvudvärk igen och nu på morgonen vaknade jag med irritation över att behöva väcka honom.

Stora grabben har studiedag idag så jag slipper väcka honom i alla fall. Jag ska nog ringa vårdcentralen idag om huvudvärken.... Känns inte alltför bra och jag är ju rädd att det är ett blodkärl i hjärnan som det är fel på. Men samtidigt är jag som vanligt rädd att de ska tycka jag är fjantig och ge mig en tid om flera veckor =O. Nåväl, jag får väl se hur det blir med den saken.....

Jag är ledig i alla fall... Förutom ett möte i kväll.

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Hej!

Varför ber man ALLTID om ursäkt för att man faktiskt mår dåligt?

Huvudvärk är ju knappast ngt som man bara nonchalerar,fast man försöker.



Bra kämpat, med att du RINGDE! Grattis!

Kramar

Postat av: LillaNisse

Godmorgon och godkväll, sen som jag är kommenterar jag långt efteråt, men det är väl bättre sent än aldrig?

Kram

2009-03-18 @ 21:28:33
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback