Sömnig...

Oj, vad jag blev sömnig nu då...... Det var verkligen jätteskönt med massage idag och jag hade gladeligen kunnat ligga där en timme till men det kostar en hel del =/
Efteråt gick jag direkt hem och stoppade vetevärmaren i micron och satte på min meditationsmusik, tände aromalampan och sen satte jag mig i fåtöljen med värmaren över nacken..... Det är så skönt och nu gör värmen att jag blir sömnig. Det hade verkligen varit skönt att sova nu men oj, vad dumt.... Vill ju inte komma in i de ovanorna igen med att sova bort dagarna. Får gå ut i köket och ta en kopp kaffe istället tror jag =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Förstår att du blev trött efter massagen, det brukar jag bli också, jättesvårt att hålla sig vaken, visst kan väl kaffe pigga upp...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback