Tack för den sömnen...

God morgon.... Ääääntligen är det fredag. Men...... Var blev min sömn av?
Vilken jäkla natt jag haft rent ut sagt. Somnade jättesnabbt i går kväll när jag lagt mig men vaknade sen efter mindre än en timme..... Fick gå upp på toa och låg sen och läste en stund. Somnade väl till sist. Sen har jag vaknat stup i kvarten hela natten och haft jättesvårt att somna igen. Vid fyratiden var det en pantad jäkel här utanför som skottade snö som inte finns =O. Det lät i alla fall som plogbilen men det finns ju för fasiken ingen snö att ploga undan...... Bara ett tunt lager. Nåväl... Sen fyra har jag legat och halvslumrat och inte riktigt kunnat bestämma mig för om jag skulle gå upp eller inte. Men nu ringde ju klockan till sist ändå så nu är jag uppe...... Med lite tur kan jag väl sova på tåget idag.... Har ju en lång tur framför mig =)


Kommentarer
Postat av: Lillan

Ha en superhelg:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback