Tjolahejsan...

Då sitter man här igen..... Med kaffet i högsta hugg ;)
Arbetsdagen har gått bra i alla fall och det har blivit en del promenader för lilla jag och det känns bra =) Jag har precis stoppat i mig en lax- och spenatpaj.... Jättegott.
Måste få säga att jag känner mig gladare än jag känt mig på länge och hoppas verkligen det vänder nu..... Jag är förbenat trött på att vara deppig nu och känner mig som världens tråkigaste människa som bara gnäller och klagar.... Trött på att gråta också är jag...... Så nu håller jag alla tummar och tår för att jag går gladare tider till mötes nu =)


Bild på rosorna jag fick av mina barn i fredags =)


Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja fy det hoppas jag med.....Vad skönt du mår bättre:))

Postat av: LillaNisse

Va fina blommor du fick, antagligen hade barnen dåligt samvete eller så är du en väldigt snäll mamma...

kram

2009-03-02 @ 20:18:04
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

En bukett blommor muntrar alltid upp =)

2009-03-02 @ 21:19:34
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback