Underbart är kort...


Nu är jag hemma igen och ja, jag har haft en bra helg =) Kan ju inte påstå att jag är så road av att vara hemma igen men livet måste ju fortsätta..... Grabbarna bus har i alla fall klarat det bra själv i helgen och i morse ringde jag hem och väckte dem och det funkade relativt bra det med.
Orkar inte skriva så mycket i kväll efter alla timmar på tåg idag.... Ville mest bara kika in och kolla läget i blogglandia. God natt i alla fall så återkommer jag väl antagligen i morgon i vanlig ordning =) Tjingeling.....

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jag antar att du haft en superhelg!



Kram på dej, och välkommen "tillbaka"!

Postat av: Lillan

Välkommen hem!

2009-03-17 @ 07:18:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Välkommen hem! Förstår dig såväl..inte vill man åka från nåt helt underbart till ensamheten och tjatat på ungar...:(

Kramiz gumman..

2009-03-17 @ 09:07:05
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback