Värre än innan....

Jag är arg, irriterad, ledsen och frustrerad...... Just nu känns det nästan värre än innan jag la mig i sängen. Om jag hade kunnat få tyst omkring mig så tror jag att jag hade lyckats för jag kände att det var på väg att lossna. Men när nu hela jäkla byn tvunget ska komma in i mitt sovrum så skapas det bara en massa extra spänningar av irritationen. Ja en förklaring antar jag att ni vill ha. Jag bor mitt inne i byn med sovrumsfönsterna ut mot torget och de är oerhört dåligt isolerade. Så jag kunde lika gärna lagt mig mitt ute på torget. När jag låg där i min säng kände jag hur jag blev mer och mer irriterad och spände mig mer och mer. Jag vet bannemej inte hur jag ska lösa det...... Nu har jag bara blivit jätteirriterad på allt och alla.... Det känns nästan som att jag skulle kunna ställa mig på torget och skjuta alla idioter. Fan, fan, fan..... Ge mig lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Du får väl prova hörselproppar kanske, men jag har problem med att jag hör mina pulsslag då, men det hjälper.

Kram

Postat av: Görel

Förstår dig! Man blir så jävla aggressiv!

Hoppas du kan få lugn o ro på nåt vis. Kan du inte lyssna på lite avslappningsmusik med mp3?

Eller, ja öronproppar var inget dumt förslag!

Kram

2009-03-05 @ 13:02:44
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback