En sista sovmorgon...


Ja, idag var det sista sovmorgonen för mig på ett tag..... Fast jag sov inte så länge, låg väl kvar i sängen till vid niotiden tror jag... Har sovit förbaskat illa i natt..... Vaken stup i kvarten. Men men, idag kommer grabbarna bus hem till mig igen så nästa vecka måste jag upp om morgnarna igen och i helgen jobbar jag så ingen sovmorgon då heller.

I övrigt har jag slöat hela förmiddagen men har nu fått på mig kläder och ska kila ut en promenad.... Behöver röra lite på mig känner jag... Jag bara hoppas att vädret håller sig i schack.... Det är alldeles jämntjockt med moln =/. Sen tänker jag kila in en sväng till kärringgrillen för jag börjar känna mig blek..... I eftermiddag är det så tvättdags och benen behöver en omgång med rakhyveln tror jag bestämt.... Det ska ju bli fint väder i helgen så jag vill vara förberedd på att schorts eller kjol behövs. Då vill jag bannemej inte vara alldeles luden ;) hehe.....

Fick förresten tag i jättefina kläder till sonen igår och han var såå stilig =) Min fina grabb......
Nä, ut i blåshålet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback