Jobb, regn och klädbekymmer...

Tråkigt regnväder är det här idag och jag har haft lite bekymmer med kläder. Svårt att välja ju eftersom jag vill vara "snygg", bekväm och varm =/. Men till sist hittade jag vad jag ska ha på mig idag =) Kalla mig gärna ego för att jag visar men så här ser jag ut idag ;) Haha.....

 

Jeansjackan köpte jag för en del år sedan på Erikshjälpen men har haft svårt för den.... Den är så stel och hård. Men snygg är den.
Nu ska jag i alla fall dra iväg till jobb.... Med paraplyet i väskan... Så klart =)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Fan, va snygg du ser ur, men man ser ju inte huvudet...

Kram

Postat av: Mia

Snyggt!

2009-05-15 @ 12:33:10
URL: http://studentmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback