Kväll igen...

Ännu en dag är på väg att ta slut..... Jag är också slut nu ;) Hehe....

Gick bra att tvätta i alla fall även om det är lite trist. Har nyss varit ute en 50 minuters promenad.... Det var jätteskönt väder även om solen var i moln hela tiden... Men tror ni inte att solen så klart kom fram lagom till jag var hemma.... Jaja, skönt var det ändå... Det var så varmt att jag trodde det var åska på G.
Till kvällsmat har jag ätit så gott som samma som igår men jag hade kalvsylta istället för tonfisk. Ombyte förnöjer ju ;)

Nu är det dags att förbereda inför morgondagen... Lillkillen ska upp vid fyratiden..... JOHO, det är sant =O. Han ska iväg på skolresa i två dagar så det gäller att allt är klart ikväll för jag lär vara en zombie i morgon.....


Kommentarer
Postat av: Lillan

Lycka till med väckningen men då dom ska iväg är dom ju oftast piggelin:))

Postat av: ejmis

Jag tycker det är lättare att kliva upp vid 04.00 än vid 06.00. Lycka till i morgon bitti =)

2009-05-13 @ 20:32:21
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Usch, det lät lite väl tidigt...

Kram

2009-05-14 @ 13:30:44
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback